Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Nowy program wsparcia Tresu pomaga rozwiązywać problemy

Nowy program wsparcia Tresu pomaga rozwiązywać problemy

Producent urządzeń i maszyn fleksograficznych TRESU wzmocnił dział obsługi klienta, który zapewnia użytkownikom maszyn i urządzeń kompleksowe, efektywne wsparcie w celu maksymalizacji wartości z ich inwestycji.

Dział Obsługi Klienta TRESU składa się z dedykowanego zespołu, który zapewnia wszystkim użytkownikom produktów TRESU pełny program wsparcia podczas całego cyklu życia produktu. Wszyscy właściciele urządzeń TRESU – systemów dostarczania farb i systemów suszenia i kontroli temperatury, a także zespołów drukujących mogą skorzystać z nowego programu.

Program ten obejmuje kompleksowe wsparcie 24/7 oraz aktualizacje maszyn i urządzeń. Ponadto TRESU zapewnia zdalną diagnostykę maszyn i urządzeń, dzięki czemu inżynierowie mogą badać i doradzać, gdzie można wprowadzić ulepszenia w celu zoptymalizowania wydajności produkcyjnej, która przyczynia się do szybkiego zwrotu inwestycji.

Henrik Kristensen, wiceprezes TRESU Ancillary and Customer Care, komentuje: „Dzisiejsze konwertery etykiet i opakowań muszą spełniać rygorystyczne oczekiwania w zakresie usług i jakości, aby pozostać konkurencyjne. Nie ma tu miejsca na błędy, marnotrawstwo lub opóźnienie w łańcuchach dostaw, w których niezbędne są elastyczne dostawy just-in-time.”

„Nie wystarczy już mieć najlepszy sprzęt; niezbędne jest posiadanie najlepszego wsparcia, a TRESU oferuje oba. Nasz dział obsługi klienta zapewnia sieć wsparcia odpowiadającą wymaganiom globalnych marek, a członkowie naszego zespołu są zaangażowani w pomoc producentom w maksymalizacji czasu pracy ich maszyny, eliminacji odpadów oraz skracaniu czasu produkcji przy zachowaniu powtarzalnej jakości. ”