Nowy program wsparcia Tresu pomaga rozwiązywać problemy
Producent urządzeń i maszyn fleksograficznych TRESU wzmocnił dział obsługi klienta, który zapewnia użytkownikom maszyn i urządzeń kompleksowe, efektywne wsparcie w celu maksymalizacji wartości z ich inwestycji.
Dział Obsługi Klienta TRESU składa się z dedykowanego zespołu, który zapewnia wszystkim użytkownikom produktów TRESU pełny program wsparcia podczas całego cyklu życia produktu. Wszyscy właściciele urządzeń TRESU – systemów dostarczania farb i systemów suszenia i kontroli temperatury, a także zespołów drukujących mogą skorzystać z nowego programu.
Program ten obejmuje kompleksowe wsparcie 24/7 oraz aktualizacje maszyn i urządzeń. Ponadto TRESU zapewnia zdalną diagnostykę maszyn i urządzeń, dzięki czemu inżynierowie mogą badać i doradzać, gdzie można wprowadzić ulepszenia w celu zoptymalizowania wydajności produkcyjnej, która przyczynia się do szybkiego zwrotu inwestycji.
Henrik Kristensen, wiceprezes TRESU Ancillary and Customer Care, komentuje: „Dzisiejsze konwertery etykiet i opakowań muszą spełniać rygorystyczne oczekiwania w zakresie usług i jakości, aby pozostać konkurencyjne. Nie ma tu miejsca na błędy, marnotrawstwo lub opóźnienie w łańcuchach dostaw, w których niezbędne są elastyczne dostawy just-in-time.”
„Nie wystarczy już mieć najlepszy sprzęt; niezbędne jest posiadanie najlepszego wsparcia, a TRESU oferuje oba. Nasz dział obsługi klienta zapewnia sieć wsparcia odpowiadającą wymaganiom globalnych marek, a członkowie naszego zespołu są zaangażowani w pomoc producentom w maksymalizacji czasu pracy ich maszyny, eliminacji odpadów oraz skracaniu czasu produkcji przy zachowaniu powtarzalnej jakości. ”