Marcin Zaporowski – nowy członek zespołu handlowego
Z początkiem sierpnia Marcin Zaporowski, znany i ceniony w branży poligraficznej ekspert objął stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży maszyn i urządzeń w firmie GRAW. Jego pojawienie się w firmie, jest odpowiedzią na rosnące działania sprzedażowe oraz pojawianie się nowych produktów i rozwiązań.
Marcin Zaporowski związany jest z branżą poligraficzną od ponad 15 lat. Ostatnio zatrudniony był w firmie Konica Minolta – na stanowisku Industrial Printing Key Account Manager, gdzie z sukcesem odpowiadał między innymi za rozwój i sprzedaż urządzeń do cyfrowego druku etykiet. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w takich firmach jak Canon, Ricoh czy Heidelberg.
W firmie GRAW, Marcin Zaporowski odpowiadać będzie za sprzedaż i rozwój biznesu w zakresie rozwiązań druku przemysłowego m.in. takich producentów jak Codimag, Tresu czy InkMaker.
GRAW dokłada wszelkich starań, aby rozwijać się w zakresie maszyn i urządzeń poligraficznych, poszerzając wiedzę oraz nawiązując kontakty z producentami innowacyjnych rozwiązań z całego świata. Z radością wdrażamy je na polski rynek, pomagając naszym klientom drukować lepiej i efektywniej. Niezwykle cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyła tak doświadczona osoba, która bez wątpienia wesprze rozwój firmy w tym zakresie. – powiedział Dyrektor Handlowy firmy GRAW Michał Brendzel
W biznesie kieruję się przede wszystkim zasadami partnerstwa i dialogu. Chętnie wspieram polskie drukarnie pomagając im wdrażać nowe technologie i inspirując do rozwijania biznesu. Dlatego niezmiernie się cieszę z dołączenia do firmy GRAW, gdzie oferowane produkty dają drukarniom możliwość usprawnienia procesów produkcyjnych, zwiększenia automatyzacji, a także rozwinięcia biznesu i wdrażania nowych technologii umożliwiających generowanie nowych źródeł przychodów.
Przykładem produktów oferowanych przez GRAW są maszyny firmy Codimag, służące między innymi do druku etykiet w niskich i średnich nakładach. Jest to elastyczne i wyjątkowo konkurencyjne rozwiązanie pozwalające poszerzyć drukarniom własne portfolio i z sukcesem rywalizować na rynku jakością, możliwościami uszlachetnienia a przede wszystkim niskimi kosztami wytworzenia produktu. Jest to rozwiązanie szczególnie interesujące dla drukarni offsetowych, które coraz bardziej interesują się drukowaniem etykiet – powiedział Marcin Zaporowski.